Amazon SEO focust op de vindbaarheid van producten op Amazon. Door je producten te optimaliseren, kan de zoekmachine van Amazon de waarde van je producten beter inschatten. Deze 'zoekwaarde' bepaalt vervolgens de rangschikking van je producten. Net als bij Google, verschijnen advertenties (ofwel gesponsorde producten) meestal eerst, gevolgd door organische SEO resultaten. Een betere organische vindbaarheid betekent meer converterende bezoekers en dus meer verkoop.
Het organisch verkopen op Amazon begint bij Amazon SEO. Hoe beter je de SEO toepast, hoe groter je succes is. Hier zijn enkele fundamentele aspecten:
In essentie draait alles om een geoptimaliseerde product feed waarin producttitel, -omschrijving, prijs en afbeeldingen aantrekkelijk en SEO-vriendelijk zijn.
Het toepassen van Amazon SEO kan een uitdaging zijn, vooral als je nieuw bent in de wereld van Amazon. Een Amazon-training van Next Level Amazon draagt hieraan bij. We leren je niet alleen hoe je Amazon SEO optimaliseert, maar ook hoe je je verkoop aanzienlijk kunt verhogen. Of je nu een beginner bent of al langer actief, iedere verkoper kan profiteren van onze trainingen.
Met Next Level Amazon kan Amazon SEO optimalisatie je sleutel worden tot succes op Amazon. Bereid je voor op een significante verbetering van je verkoop op Amazon.
Overtuigd?
Plan jouw afspraak